Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek, Ladislav
dc.contributor.authorMarková, Adéla
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:59Z-
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:59Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-10
dc.identifier55605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14864
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na zdravotně-sociální gramotnost u žáků primární školy. Cílem práce byl výzkum v oblasti zdravého životního stylu a zásad společenského chování u žáků primárních škol, zaměřený na stravovací, pohybové, hygienické a sociální návyky těchto žáků. Pro tento výzkum byly specifikovány dílčí cíle a vytvořeny hypotézy. Na základě výsledků výzkumu provedeného dotazníkovou metodou byly ověřeny předem stanovené hypotézy a zjištěny návyky žáků 1. stupně základních škol v již zmíněných oblastech. Teoretická část práce je zaměřena na zdravý životní styl a zásady společenského chování. V první části teoretické části je vymezen pojem zdraví a popsána oblast správné výživy, pohybu, spánku a osobní hygieny. Druhá část se zabývá oblastí základních společenských zásad a pravidel. Poslední část diplomové práce je zaměřena na stručnou analýzu publikací zabývajících se rozvojem zdraví na základních školách.cs
dc.format83 s. (114 146 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzdravotní gramotnostcs
dc.subjectsociální gramotnostcs
dc.subjectzdravý životní stylcs
dc.subjectzdravícs
dc.subjectvýživacs
dc.subjectpohybová aktivitacs
dc.subjectspánekcs
dc.subjectosobní hygienacs
dc.subjectzásady společenského chovánícs
dc.titleZdravotně-sociální gramotnost vybrané skupiny žáků primární školy a její rozvojcs
dc.title.alternativeDevelopment of health and social skills of a selected group of primary school pupilsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the social-health literacy among primary school pupils. The aim of the thesis was research of healthy lifestyle and principles of social behavior among primary schools pupils, focused on eating, exercise, hygienic and social habits of these pupils. For this research, the partial objectives were specified and the hypothesses were established. Based on the results of a questionnaire method, predetermined hypotheses were verified and habits of primary schools pupils in above mentioned issues were discovered. The theoretical part of the thesis is focused on a healthy lifestyle and the principles of social behavior. In the first theoretical part, the term of health is defined and the issue of the proper nutrition, exercise, sleep and personal hygiene is described. The second part deals with the issue of basic social principles and rules. The last part of the thesis is focused on a brief analysis of the publications dealing with the development of health in primary schools.en
dc.subject.translatedhealth literacyen
dc.subject.translatedsocial literacyen
dc.subject.translatedhealthy lifestyleen
dc.subject.translatedhealthen
dc.subject.translatednutritionen
dc.subject.translatedphysical activityen
dc.subject.translatedsleepen
dc.subject.translatedpersonal hygieneen
dc.subject.translatedprinciples of social behavioren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Adela Markova.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova VP.pdfPosudek vedoucího práce34,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova OP.pdfPosudek oponenta práce50,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14864

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.