Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKopp, Jan
dc.contributor.authorMichálková, Jana
dc.contributor.refereeMatušková, Alena
dc.date.accepted2014-06-03
dc.date.accessioned2015-03-25T09:51:00Z
dc.date.available2013-04-17cs
dc.date.available2015-03-25T09:51:00Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-14
dc.identifier56032
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15200
dc.description.abstractPráce zabývá tématikou regionální identity a skládá ze 4 částí. V první části práce je uveden rozbor problematiky regionální identity a místně zakotveného učení. Druhá část je věnována rozboru kurikulárních dokumentů a učebnic zeměpisu z pohledu místního učení. Následuje empirické šetření mezi studenty gymnázia v Klatovech, jehož účelem bylo zjistit povahu a dimenze jejich územní identity. Poslední část tvoří nevržený učební celek na podporu regionální identity studentů gymnázia v Klatovech.cs
dc.format130 s. (127 773 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=56032-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectregionální identitacs
dc.subjectmístně zakotvené učenícs
dc.subjecthodnocení učebniccs
dc.subjectKlatovskocs
dc.titleNávrh učebního celku na podporu regionální identity studentů gymnázia v Klatovechcs
dc.title.alternativeProposition of an educational plan designed to support the regional identity of Klatovy grammar school´s pupilsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra politologie a mezinárodních vztahůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work deals with themes of regional identity and consists of 4 parts. The first part contains an analysis of the issue of regional identity and place based education. The second part is devoted to the analysis of curricula and textbooks in terms of place based education. The following empirical survey among grammar school students in Klatovy, whose purpose was to determine the nature and dimension of regional identity. The last part is place based learning a whole to support the regional identity of grammar school students in Klatovy.en
dc.subject.translatedregional identityen
dc.subject.translatedplace based educationen
dc.subject.translatedevaluation of textbooksen
dc.subject.translatedKlatovy regionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Michalkova_DP_Ucebni celek.pdfPlný text práce2,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalkova_vedouci DP.docxPosudek vedoucího práce39,22 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Michalkova_opo_DP.docxPosudek oponenta práce31,99 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Michalkova.pdfPrůběh obhajoby práce333,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15200

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.