Název: | Využití doplňkových textů při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ |
Další názvy: | Using supplementary texts in English classes in upper primary school. |
Autoři: | Stoklasová, Radka |
Vedoucí práce/školitel: | Hurtová, Danuše |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/15339 |
Klíčová slova: | čtení;rychlé čtení;techniky rychlého čtení;experiment;proces čtení |
Klíčová slova v dalším jazyce: | reading;extensive reading;intensive reading;skimming;scanning;experiment;reading skills;reading strategies;reading process |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá technikami rychlého čtení ve výuce angličtiny na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem práce je vyhodnotit do jaké míry žáci na základních školách tyto techniky ovládají. Diplomová práce obsahuje teoretickou část, která uvádí důležité termíny vztahující se ke čtení a část praktickou, která zpracovává výsledky experimentu z různých úhlů a vyvozuje závěry. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with the topic of skimming and scanning reading techniques in upper primary school. Its main goal is to find out how fast students can read within a given limit of time. The thesis includes theoretical part where the basic terms connected to reading are explained and the practical part dealing with the experiment. The thesis further treats the results from various points of view and presents the major findings. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 717,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stoklasova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stoklasova O.pdf | Posudek oponenta práce | 822,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stoklasova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 323,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15339
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.