Název: Rozvoj autonomie studentů na středních školách
Další názvy: Developing Autonomy in Secondary School Language Learners
Autoři: Jenčíková, Zuzana
Vedoucí práce/školitel: Klečková, Gabriela
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/15350
Klíčová slova: autonomie studenta;učební styly;učební strategie;motivace
Klíčová slova v dalším jazyce: learner autonomy;learning strategies;learning styles;motivation
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem autonomie studenta. Zahrnuje i širší souvislosti s tímto tématem spojené - např. učební styly, učební strategie, motivace. Zachycuje i roli učitele v autonomii studenta. Výzkum popisuje názory, postoje a potřeby středoškolských studentů ve vztahu k uvedené problematice. Srovnává odpovědi studentů s nejlepším a nejhorším prospěchem v předmětu Anglický jazyk.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis is focused on learner autonomy. It deals with wider context concerning this topic, e.g. learning styles, learning strategies, motivation. The thesis also discusses the role of teachers in learner autonomy. The research describes opinions, attitudes and needs of secondary school students in relation with presented issues. The results of the research compares the answers of the students with the best marks and the students with the worst marks in English classes.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jencikova_DP.pdfPlný text práce688 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jencikova V.pdfPosudek vedoucího práce552 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jencikova O.pdfPosudek oponenta práce792,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jencikova P.pdfPrůběh obhajoby práce308,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15350

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.