Název: Akvizice druhého jazyka a její využití ve třídě
Další názvy: Second language acquisiton and its classroom application
Autoři: Kačán, Ondřej
Vedoucí práce/školitel: Klečková, Gabriela
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/15358
Klíčová slova: second language acquisition;behaviorism;nativist;first language acquisition;natural order;psycholinguistic;interlanguage
Klíčová slova v dalším jazyce: second language acquisition;behaviorism;nativist;first language acquisition;natural order;psycholinguistic;interlanguage
Abstrakt: Tato diplomová práce zkoumá obecné povědomí žáků středních škol o teoriích, možnostech a postupech osvojování druhého jazyka. Práce obsahuje popis některých základních teorií SLA, na které navazuje praktický výzkum formou dotazníku vyplněného žáky gymnázia. Cílem bylo zjistit celkovou informovanost žáků a nalézt body na které je třeba se v budoucnu zaměřit. Práce nadále obsahuje návrhy na možné využití získaných informací v pedagogickém prostředí.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with grammar school students´ awareness of second language acquisition. The work examines six different SLA theories based on reputable authors, and investigates the students´ level of agreement with them. The examined theories are as follows: Behaviorist Theory, Nativist Theory, Creative Construction Theory, Natural Approach, Interlanguage and its Psycholinguistic Aspects.The result of the questionnaire shows awareness of some of the theories as well as it shows variance or disagreement towards the others.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP ONDREJ KACAN.pdfPlný text práce876,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kacan V.pdfPosudek vedoucího práce543,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kacan O.pdfPosudek oponenta práce906,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kacan P.pdfPrůběh obhajoby práce339,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15358

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.