Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kalinič, Petr | |
dc.contributor.editor | Naxera, Vladimír | |
dc.contributor.editor | Krčál, Petr | |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T10:50:16Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T10:50:16Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Mladá politologie: sborník z konference studentů doktorských studijných progamů v oblasti politických věd. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013, s. 83-92. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0324-0 | |
dc.identifier.uri | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/vyd_tiskopisy_dokumenty/Mlada_politologie.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16525 | |
dc.format | 10 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | postmoderní válka | cs |
dc.subject | vojenské simulace | cs |
dc.subject | síťová středová válka | cs |
dc.subject | virtuální etnografie | cs |
dc.subject | rushing | cs |
dc.subject | interdisciplinární analýza | cs |
dc.subject | swarming | cs |
dc.subject | subkultura bojovník | cs |
dc.title | Interdisciplinární analýza fenoménu postmoderního válčení – virtuální etnografie válečnických herních sub/kultur a její význam pro jiné obory a oblasti výzkumu | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This paper is focused on the interdisciplinary analysis of post/modern warfare through the means of participative research of cybernetic warrior sub/cultures. The main goal of this (virtual) ethnographic research is to explore and describe all possible parallels between the computer simulation (especially the following PC games and their gaming communities: StarCraft 1/2, Warcraft 3, World of Warcraft: Wrath of the Lich King, Guild Wars 2 and Call of Duty: Modern Warfare 2) and the real-world warfare on different levels of analysis (strategy, operational art, tactics). The data acquired during my (seemingly controversial) research could be further exploited in various fields of study and enhance current military theory and/or practice, anthropology of war, political science, political philosophy and sociology of organisations. | en |
dc.subject.translated | postmodern warfare | en |
dc.subject.translated | military simulation | en |
dc.subject.translated | network-centric warfare | en |
dc.subject.translated | virtual ethnography | en |
dc.subject.translated | rushing | en |
dc.subject.translated | interdisciplinary analysis | en |
dc.subject.translated | swarming | en |
dc.subject.translated | warrior subcultures | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Mladá politologie 2013 Mladá politologie 2013 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Kalinic.pdf | Plný text | 175,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16525
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.