Title: | Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na víceletých gymnáziích |
Other Titles: | Alternative teaching art for the 6th year of primary school and right on grammar school |
Authors: | Janečková, Michaela |
Citation: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [163-165]. ISBN 978-80-261-0519-0. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF http://hdl.handle.net/11025/16573 |
ISBN: | 978-80-261-0519-0 |
Keywords: | výtvarná výchova;základní škola;gymnázium;výuka |
Keywords in different language: | art;primary school;grammar school;teaching |
Abstract: | Diplomová práce „Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na víceletých gymnáziích“ pojednává o možnostech alternativního obsahu výtvarné výchovy. Práce je zaměřena na závislost obsahu hodin výtvarné výchovy a rozvoje kreativity u žáků v 6. ročníku na ZŠ a v primách na víceletých gymnáziích. Hlavním cílem mé práce je navrhnout vhodnou strukturu výuky výtvarné výchovy. |
Abstract in different language: | Diploma thesis „ Alternative teaching art for the 6th year of primary school and right on grammar schools “ deals with the possibilities of alternative content of art education. Work focus on content versus hours of arts and creativity development for students in 6th grade at the elementary school and the rights on grammar schools. The main goal of my work is to propose a suitable structure of art education. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Olympiáda techniky Plzeň 2015 Olympiáda techniky Plzeň 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Janeckova.pdf | Plný text | 739,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/16573
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.