Název: | Hlasovací zařízení jak moderní pomocník na 1. stupni ZŠ |
Další názvy: | Voting system like a modern helper at elementary school |
Autoři: | Zdeňková, Denisa |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [71-75]. ISBN 978-80-261-0519-0. |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | článek konferenční příspěvek article conferenceObject |
URI: | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF http://hdl.handle.net/11025/16616 |
ISBN: | 978-80-261-0519-0 |
Klíčová slova: | hlasová zařízení didaktická pomůcka základní školy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | voting system didactic tool primary schools |
Abstrakt: | Diplomová práce pojednává o využití hlasovacích zařízení na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem teoretické části bylo představit hlasovací zařízení, vysvětlit, jak funguje, odhalit jeho výhody a nevýhody ve vyučování, zorientovat se na trhu s hlasovacími zařízeními a vytvořit přehled nabízených produktů. Dále pak se seznámit s aplikacemi vhodnými pro hlasování a nakonec posoudit, jak využít hlasovací zařízení v rámci aktivizačních metod. Druhá část práce je praktická. Tvoří ji praktická ukázka z vyučování, kde bylo použito hlasovací zařízení a dotazník, který byl vytvořen pro učitele prvního stupně. Výsledky dotazníku ukazují znalosti, zájmy a postoje pedagogů v oblasti informačních technologií. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This disertation deals with the voting system at elementary school. The main target of the theoretical part was to present the voting system, explain how it works and find out its teaching benefits and downsides. Then the work shows how to find one´s bearing and create the list of offered products. Further, this work deals with application applicable to voting system and finally consider how to use the voting system in the activation method. The second part of this work is practical. It is formed of the examples of teaching where the voting system and a question form where used. This question form was created for elementary school teachers. The results show knowledge, interests and information technology attitude of teachers. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2015 Olympiáda techniky Plzeň 2015 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Zdenkova.pdf | Plný text | 684,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16616
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.