Název: | Premeny technického vzdelavania v rámci školských reforiem |
Další názvy: | Transformation of technical education within school reform |
Autoři: | Bánesz, Gabriel |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2014 20.–21.5. 2014: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. [1-6]. ISBN 978-80-261-0372-1. |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2014/2014.html http://hdl.handle.net/11025/16623 |
ISBN: | 978-80-261-0372-1 |
Klíčová slova: | technická výchova;Slovensko;základní školy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | technical education;Slovakia;primary schools |
Abstrakt v dalším jazyce: | Východiskom technického vzdelávania na základných školách v SR sú odporúčania svetovej
organizácie UNESCO z roku 1974 a koncepčné zámery rozvoja vzdelávania a výchovy, ktoré
boli vypracované po roku 1990. Aj napriek tomu sa dá ľahko zistiť, že význam technického
vzdelávania v SR nie je dostatočne pochopený a ani spoločensky docenený. Dokonca je možné
pozorovať nežiaducu retardáciu výučby technickej výchovy. The source for technical education at basic schools in the Slovak Republic are recommendations of UNESCO organisation from 1974 and conception of education development worked out in the Slovak Republic after 1990. Despite the fact it can be easily find out, that the importance of technical education at basic schools in Slovakia is not estimated enough, nor appreciated properly in society.It can even be seen undesirable retardation of teaching of the subject technical education. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2014 Olympiáda techniky Plzeň 2014 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Banezs_clanek.pdf | Plný text | 468,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16623
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.