Název: Premeny technického vzdelavania v rámci školských reforiem
Další názvy: Transformation of technical education within school reform
Autoři: Bánesz, Gabriel
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2014 20.–21.5. 2014: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. [1-6]. ISBN 978-80-261-0372-1.
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2014/2014.html
http://hdl.handle.net/11025/16623
ISBN: 978-80-261-0372-1
Klíčová slova: technická výchova;Slovensko;základní školy
Klíčová slova v dalším jazyce: technical education;Slovakia;primary schools
Abstrakt v dalším jazyce: Východiskom technického vzdelávania na základných školách v SR sú odporúčania svetovej organizácie UNESCO z roku 1974 a koncepčné zámery rozvoja vzdelávania a výchovy, ktoré boli vypracované po roku 1990. Aj napriek tomu sa dá ľahko zistiť, že význam technického vzdelávania v SR nie je dostatočne pochopený a ani spoločensky docenený. Dokonca je možné pozorovať nežiaducu retardáciu výučby technickej výchovy.
The source for technical education at basic schools in the Slovak Republic are recommendations of UNESCO organisation from 1974 and conception of education development worked out in the Slovak Republic after 1990. Despite the fact it can be easily find out, that the importance of technical education at basic schools in Slovakia is not estimated enough, nor appreciated properly in society.It can even be seen undesirable retardation of teaching of the subject technical education.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2014
Olympiáda techniky Plzeň 2014

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Banezs_clanek.pdfPlný text468,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16623

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.