Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Patočková, Radka | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T06:59:34Z | |
dc.date.available | 2015-11-03T06:59:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2014 20.–21.5. 2014: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. [67-70]. ISBN 978-80-261-0372-1. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0372-1 | |
dc.identifier.uri | http://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2014/2014.html | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16646 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce „Efektivita výuky energetiky na ZŠ“ usiluje o postihnutí současné situace výuky energetiky na základních školách. Věnuje se tvorbě pracovních listů, navazujících na výukovou oporu zpracovanou v rámci bakalářské práce a mapuje znalosti žáků v této oblasti. Výzkum je zaměřen na srovnání znalostí žáků před a po prezentaci inovovaných výukových materiálů. | cs |
dc.format | 4 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | energetika | cs |
dc.subject | didaktická pomůcka | cs |
dc.subject | základní školy | cs |
dc.title | Efektivita výuky energetiky na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Efficiency of energetics education at elementary schools | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The Thesis „Efficiency of Energetics education at elementary schools“ tries to cover current situation of energetics education at elementary schools. The Thesis includes worksheets related to educational support prepared in the bachelor thesis and explores student´s knowledge in this area. The research is focused on the comparison of students' knowledge before and after the presentation of innovative teaching materials. | en |
dc.subject.translated | energetics | en |
dc.subject.translated | didactic tool | en |
dc.subject.translated | primary schools | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2014 Olympiáda techniky Plzeň 2014 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Patockova_clanek.pdf | Plný text | 57,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16646
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.