Název: | Komparativní analýza vývoje učiva o horninách, nerostech a půdě v naší primární škole |
Autoři: | Podroužek, Ladislav |
Citace zdrojového dokumentu: | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2011, č. 2, s. 39-48. |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://arnica.zcu.cz/images/casopis/2011/Arnica_02_web.pdf http://hdl.handle.net/11025/16773 |
ISSN: | 1804-8366 |
Klíčová slova: | kurikulární dokumenty;obsah;rozsah a koncipování učiva přírodovědy;základní školy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | curricular documents;contents;scale and arrangement of science curriculum;primary schools |
Abstrakt: | Příspěvek dokumentuje vývoj vymezování a koncipování vybraného učiva přírodovědy a didakticky analyzuje jednotlivé kurikulární dokumenty od počátku minulého století až po současnost. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The complexity of the defi nition development and curriculum arrangement of the science about rocks, minerals and soil in the primary school level. The article also analyses particular curricular documents since beginning of 20th century till present time. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 2 (2011) Články / Articles (KPG) Číslo 2 (2011) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Podrouzek.pdf | Plný text | 881,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16773
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.