Title: Využitie videozáznamu v autodiagnostike učiteľa
Other Titles: Utilization of video-recording in teachers self-diagnostics
Authors: Hrablayová, Katarína
Citation: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [79-82]. ISBN 978-80-261-0002-7.
Issue Date: 2011
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm
http://hdl.handle.net/11025/16898
ISBN: 978-80-261-0002-7
Keywords: videozáznam;didaktická pomůcka
Keywords in different language: video-recording;didactic tool
Abstract: Výskum skúma problematiku autogiagnostiky učiteľa s využitím videozáznamu výučby. Jeho cieľom je vytvorenia pozorovacího hárku zameraného na identifikáciu vybraných prvkov pedagogickej komunikácie a prejavov osobnostných vlastností z videozáznamu výučby a jeho overenie v praxi.
Abstract in different language: Research studie utilization of video recording of education in teachers self-diagnostic. The target is creating a self-diagnostic questionnaire focused on identifications several elements of educational communication and expressions of personal characteristics of education video recording and verification this questionnaire in practice.
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2011
Olympiáda techniky Plzeň 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrablayova.pdfPlný text160,74 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/16898

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.