Název: | Využitie videozáznamu v autodiagnostike učiteľa |
Další názvy: | Utilization of video-recording in teachers self-diagnostics |
Autoři: | Hrablayová, Katarína |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [79-82]. ISBN 978-80-261-0002-7. |
Datum vydání: | 2011 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm http://hdl.handle.net/11025/16898 |
ISBN: | 978-80-261-0002-7 |
Klíčová slova: | videozáznam;didaktická pomůcka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | video-recording;didactic tool |
Abstrakt: | Výskum skúma problematiku autogiagnostiky učiteľa s využitím videozáznamu výučby. Jeho cieľom je vytvorenia pozorovacího hárku zameraného na identifikáciu vybraných prvkov pedagogickej komunikácie a prejavov osobnostných vlastností z videozáznamu výučby a jeho overenie v praxi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Research studie utilization of video recording of education in teachers self-diagnostic. The target is creating a self-diagnostic questionnaire focused on identifications several elements of educational communication and expressions of personal characteristics of education video recording and verification this questionnaire in practice. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2011 Olympiáda techniky Plzeň 2011 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hrablayova.pdf | Plný text | 160,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16898
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.