Title: | Využitie videozáznamu v autodiagnostike učiteľa |
Other Titles: | Utilization of video-recording in teachers self-diagnostics |
Authors: | Hrablayová, Katarína |
Citation: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [79-82]. ISBN 978-80-261-0002-7. |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm http://hdl.handle.net/11025/16898 |
ISBN: | 978-80-261-0002-7 |
Keywords: | videozáznam;didaktická pomůcka |
Keywords in different language: | video-recording;didactic tool |
Abstract: | Výskum skúma problematiku autogiagnostiky učiteľa s využitím videozáznamu výučby. Jeho cieľom je vytvorenia pozorovacího hárku zameraného na identifikáciu vybraných prvkov pedagogickej komunikácie a prejavov osobnostných vlastností z videozáznamu výučby a jeho overenie v praxi. |
Abstract in different language: | Research studie utilization of video recording of education in teachers self-diagnostic. The target is creating a self-diagnostic questionnaire focused on identifications several elements of educational communication and expressions of personal characteristics of education video recording and verification this questionnaire in practice. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Olympiáda techniky Plzeň 2011 Olympiáda techniky Plzeň 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hrablayova.pdf | Plný text | 160,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/16898
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.