Název: Využitie videozáznamu v autodiagnostike učiteľa
Další názvy: Utilization of video-recording in teachers self-diagnostics
Autoři: Hrablayová, Katarína
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [79-82]. ISBN 978-80-261-0002-7.
Datum vydání: 2011
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm
http://hdl.handle.net/11025/16898
ISBN: 978-80-261-0002-7
Klíčová slova: videozáznam;didaktická pomůcka
Klíčová slova v dalším jazyce: video-recording;didactic tool
Abstrakt: Výskum skúma problematiku autogiagnostiky učiteľa s využitím videozáznamu výučby. Jeho cieľom je vytvorenia pozorovacího hárku zameraného na identifikáciu vybraných prvkov pedagogickej komunikácie a prejavov osobnostných vlastností z videozáznamu výučby a jeho overenie v praxi.
Abstrakt v dalším jazyce: Research studie utilization of video recording of education in teachers self-diagnostic. The target is creating a self-diagnostic questionnaire focused on identifications several elements of educational communication and expressions of personal characteristics of education video recording and verification this questionnaire in practice.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2011
Olympiáda techniky Plzeň 2011

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hrablayova.pdfPlný text160,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16898

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.