Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPešička, Ladislav
dc.contributor.authorSido, Jakub
dc.contributor.refereeLipka, Richard
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:38:06Z-
dc.date.available2014-10-14cs
dc.date.available2016-03-15T08:38:06Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-07
dc.identifier63886
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/17858
dc.description.abstractHerní knihy jsou takové knihy, ve kterých čtenář řídí dějovou linii příběhu. Tato práce se zabývá možnostmi přesunutí klasických herních knihy do elektronické podoby. Je zaměřena na tvorbu herního systému, který dokáže obsáhnout komplexnost těchto děl, dále pak na vývoj programu - editoru, ve kterém bude možné tyto mnohdy rozsáhlé knihy vytvářet, editovat a následně uložit pro distribuci. V první části jsou analyzovány prvky, které jsou v tomto oboru používány, následně je popsán mnou vytvořený systém. Druhá část popisuje návrh editoru a způsob jeho implementace včetně ověření jeho funkcionality.cs
dc.format88 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectxmlcs
dc.subjecthry na hrdinycs
dc.subjectpřechodové grafycs
dc.subjecteditorcs
dc.titleEditor pro tvorbu gamebookůcs
dc.title.alternativeEditor for creating gamebooksen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn gamebooks the reader is the one who controls the storyline. This work deals with the possibilities of transforming the classic gaming books into electronic form. It is focused on creating a game system, which is able to capture the complexity of those works, as well as the development of the program - editor where is possible to create, edit and then save those often large books for distribution. The first part analyzes the elements that are used in this field and describes the system created by me. The second part describes the design of the editor and the manner of its implementations, including verification of its functionality.en
dc.subject.translatedxmlen
dc.subject.translatedrole playing gamesen
dc.subject.translateddirected graphen
dc.subject.translatededitoren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dokumentace.pdfPlný text práce3,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-A12B0161P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce328,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-A12B0161P-posudek.pdfPosudek oponenta práce356,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-A12B0161P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce109,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17858

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.