Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pešička, Ladislav | |
dc.contributor.author | Sido, Jakub | |
dc.contributor.referee | Lipka, Richard | |
dc.date.accepted | 2015-06-11 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:38:06Z | - |
dc.date.available | 2014-10-14 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:38:06Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-07 | |
dc.identifier | 63886 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/17858 | |
dc.description.abstract | Herní knihy jsou takové knihy, ve kterých čtenář řídí dějovou linii příběhu. Tato práce se zabývá možnostmi přesunutí klasických herních knihy do elektronické podoby. Je zaměřena na tvorbu herního systému, který dokáže obsáhnout komplexnost těchto děl, dále pak na vývoj programu - editoru, ve kterém bude možné tyto mnohdy rozsáhlé knihy vytvářet, editovat a následně uložit pro distribuci. V první části jsou analyzovány prvky, které jsou v tomto oboru používány, následně je popsán mnou vytvořený systém. Druhá část popisuje návrh editoru a způsob jeho implementace včetně ověření jeho funkcionality. | cs |
dc.format | 88 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63886 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | xml | cs |
dc.subject | hry na hrdiny | cs |
dc.subject | přechodové grafy | cs |
dc.subject | editor | cs |
dc.title | Editor pro tvorbu gamebooků | cs |
dc.title.alternative | Editor for creating gamebooks | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In gamebooks the reader is the one who controls the storyline. This work deals with the possibilities of transforming the classic gaming books into electronic form. It is focused on creating a game system, which is able to capture the complexity of those works, as well as the development of the program - editor where is possible to create, edit and then save those often large books for distribution. The first part analyzes the elements that are used in this field and describes the system created by me. The second part describes the design of the editor and the manner of its implementations, including verification of its functionality. | en |
dc.subject.translated | xml | en |
dc.subject.translated | role playing games | en |
dc.subject.translated | directed graph | en |
dc.subject.translated | editor | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dokumentace.pdf | Plný text práce | 3,54 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-A12B0161P-hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 328,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-A12B0161P-posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 356,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-A12B0161P-obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 109,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/17858
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.