Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKocurová, Marie
dc.contributor.authorKroupová, Pavla
dc.date.accepted2015-09-01
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:40Z-
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:40Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier57040
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18393
dc.description.abstractTematika bakalářské práce je zaměřena na čtení a čtenářské dovednosti žáků Střední odborné školy, Litvínov - Hamr. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje problematiku čtení, čtenářství a čtenářskou gramotnost v dnešní společnosti. Je zde přiblížena problematika důležitosti čtení s porozuměním a poruchám učení. V praktické části se nachází výsledky z výzkumného šetření, které se zaměřovalo na zjištění postojů žáků prvních ročníků Střední odborné školy, Litvínov - Hamr k četbě. Je zpracována analýza získaných dat a interpretace výsledků. Výzkumného šetření dotazníkovou metodou se zúčastnilo 87 žáků nematuritních oborů této školy.cs
dc.format222 s. (192 373 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectčtenářstvícs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.subjectčtení s porozuměnímcs
dc.subjectdyslexiecs
dc.titleČtení a čtenářství na Střední odborné škole, Litvínov-Hamrcs
dc.title.alternativeReading and its development in Secondary Vocational School, Litvínov-Hamren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of the bachelor thesis focuses on reading skills of students at Střední odborná škola, Litvínov Hamr. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the role of reading, readership and literacy in today´s society. It also describes the importance of reading for understanding by students with learning disorders. Practical part shows the results of the research survey, which was focused on the students in the first year of Střední odborná škola, Litvínov Hamr and their attitude to reading. There is the data analysis and result interpretation. The research survey was done with the help of the questionnaire and involved 87 students of the approbation without graduation at the school.en
dc.subject.translatedčteníen
dc.subject.translatedčtenářstvíen
dc.subject.translatedčtenářská gramotnosten
dc.subject.translatedčtení s porozuměnímen
dc.subject.translateddyslexieen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kroupova_Cteni_a_ctenarstvi_na_Stredni_odborne_skole__Litvinov-Hamr.pdfPlný text práce9,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kroupova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce715,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kroupova OP0001.pdfPosudek oponenta práce632,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kopsova0001.pdfPrůběh obhajoby práce213,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18393

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.