Název: Vývoj dětské lesní školky Větvička
Další názvy: The development of the outdoor preschools called Vetvička
Autoři: Formánková, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Sovová, Pavla
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18395
Klíčová slova: dítě předškolního věku;přírodní prostředí;průvodce;lesní mateřské školky;pobyt v lese za každého počasí;legislativní podmínky;standardy kvality lesní školky;evaluace vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: pre-elementary school child;natural environment;teacher-guide;outdoor preschools;every day stay in forest in all weathers;legislative conditions;quality standards of outdoor preschool;evaluation of education
Abstrakt: Práce se zabývá tématem lesních mateřských školek a popisuje vývoj Dětské lesní školky Větvička. Hledá kořeny vybrané problematiky v zahraničí i v ČR. Popisuje proces vzniku alternativního předškolního zařízení, ukazuje východiska, která mohou vést k zakládání lesní mateřské školky, popisuje lesní mateřskou školku a její provoz. Empirická část je vedena v duchu evaluace dosavadní práce v jedné lesní školce. Praktické části předcházelo uvědomění si aktuálního neuspokojivého stavu vzdělávání v lesní školce a otevření se možnostem jeho řešení. Autorka zjišťuje názory na úroveň vzdělávání a provozu v lesní školce. Na své názory jsou dotazováni průvodci v lesní školce a rodiče dětí do ní zapsaných. Výsledek evaluace slouží jako východisko pro další práci.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor´s work deals with the topic of outdoor preschools and describes the development of outdoor preschool called Větvička. The work looks for the historical roots of some specific issues both abroad and in the Czech Republic. It describes the origins of alternative pre-school facilities, shows some starting points that can lead to outdoor preschools establishment and also describes the operation of this school. The empirical part is written in the spirit of the evaluation of the work in one outdoor preschool. The practical part was preceded by an awareness of the current unsatisfactory state of education in outdoor preschool and opening up to the possibilities of its solution. The author inquiries into the opinions on the level of education and operations in this outdoor preschool. These views are questioned the teachers in this outdoor preschool and the parents of the children enrolled into this school. The result of the evaluation serves as a basis for further work.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Vyvoj Detske lesni skolky Vetvicka.pdfPlný text práce8,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Formankova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce735,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Formankova OP0001.pdfPosudek oponenta práce580,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Formankova0001.pdfPrůběh obhajoby práce198,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18395

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.