Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková, Eva
dc.contributor.authorŠůhová, Tereza
dc.date.accepted2015-08-26
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:01Z
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:01Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier60381
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18425
dc.description.abstractTato práce představuje školní drama na námět ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Je rozdělena do dvou částí, praktické a teoretické. Teoretická část vymezuje hlavní pojmy dramatické výchovy, klíčové principy a cíle oblasti. Dále popisuje její metody a techniky. Následující kapitola je věnována školnímu dramatu jako formě práce. Praktická část zahrnuje scénář školního dramatu Příchod věrozvěstů na Velkou Moravu s popisem realizace lekce a také její reflexi.cs
dc.format58 s., 13 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectškolní dramacs
dc.subjectstrukturované dramacs
dc.subjectvěrozvěstovécs
dc.subjectKonstantin a Metodějcs
dc.titleŠkolní drama jako prostředek výuky ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Příchod věrozvěstů na Velkou Moravucs
dc.title.alternativeSchool drama as a teaching method in educational field "A man and his world": A journey of Christian missionaries to Great Moraviaen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpos of this thesis is to introduce a school drama as a teaching method in the educational field "A man and his world". It is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the main terminology of drama teaching, explains key principles and objects. Next chapter describes teaching methods and techniques of drama education. The third chapter concentrates on school drama as a teaching method. The practial part presents school drama inspired by the journey of Christian missionaries to Great Moravia. This lesson has been implemented in primary school and reviewed.en
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translatedschool dramaen
dc.subject.translatedstructured dramaen
dc.subject.translatedmissionariesen
dc.subject.translatedKonstantin and Metodějen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Suhova_2015.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Suhova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce583,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Suhova OP0001.pdfPosudek oponenta práce635,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Suhova0001.pdfPrůběh obhajoby práce217,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18425

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.