Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorKulišanová, Kateřina
dc.contributor.refereeSkálová, Petra
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:33Z-
dc.date.available2014-06-04cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:33Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier60698
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18472
dc.description.abstractÚkolem této bakalářské práce je charakterizovat okolí podniku a prodejní proces ve zvoleném podniku, vymezit hlavní problémy a následně navrhnout možné návrhy na zlepšení. První část této práce pojednává o teoretickém vstupu do problematiky prodeje, marketingového mixu a okolí podniku. Druhá část se věnuje představení zvoleného podniku, a to společnosti ELKO, velkoobchod s nápoji ČR. V této části je podrobně rozebrán marketingový mix podniku, okolí podniku a konkrétně popsán prodejní proces ve společnosti. V závěru práce je provedena analýza prostředí podniku a jeho prodejních činností a na jejich základě navržena zlepšující opatření v oblasti prodeje.cs
dc.format56 s. (74 732 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60698-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectokolí podnikucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectporterova analýzacs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of the sales activities of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this bachelor work is to characterize a business environment and a sales process in a selected company, identify the main problems and then propose some suggestions for an improvement. The first part deals with the theoretical input into the issue of sales, marketing mix and a business environment. The second part deals with the presentation of a selected enterprise, a company ELKO which is a wholesale beverage in the Czech Republic. In this part is made the detailed analysis of the marketing mix of the company, its business environment and it is specifically described the company's sales process. In a conclusion is made an analysis of the company, its sales activities and based on these activities are proposed improving measures in sales.en
dc.subject.translatedsalesen
dc.subject.translatedbusiness environmenten
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedporter´s analysisen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KULISANOVA KATERINA.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_kulisanova_VP.pdfPosudek vedoucího práce730,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_kulisanova_OP.pdfPosudek oponenta práce605,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-kulisanova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce800,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18472

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.