Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorŠrámek, Martin
dc.contributor.refereeJelínková, Eva
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:43Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:43Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62207
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18494
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na celkový popis a zhodnocení životního cyklu výrobku (Peugeot 207) na základě získaných údajů z firmy IC WEST Plzeň, s.r.o.. První polovina práce obsahuje stručné vysvětlení teoretických údajů a termínů potřebných pro následující empirickou část - a to jak vysvětlení pojmu životní cyklus, tak i marketing. Práce uvádí i základní údaje o společnosti Peugeot a firmě IC WEST Plzeň, s.r.o.. Druhá polovina této práce je zaměřena na praktické údaje získané ve výše uvedeném podniku. A to včetně příkladů marketingové komunikace firmy IC WEST. Hlavním výstupem je přehled o změně cenové strategie společnosti Peugeot u vybraného výrobku v závislosti na čase a také návrh opatření, vedoucí ke zvýšení prodejů navazujícího modelu Peugeot ve firmě IC WEST.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62207-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectživotní cykluscs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectcenová strategiecs
dc.titleŽivotní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podnikucs
dc.title.alternativeProduct life cycle and its impact on the pricing strategy of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis focuses on the overall description and evaluation of a product (Peugeot 207) life cycle based on the information retrieved from IC WEST Plzeň, s.r.o. company.The first part of the paper explains theoretical terms such as product life cycle or marketing needed for the following empiric part. Some basic information about Peugeot company and IC WEST Plzeň, s.r.o. company is also introduced in the thesis. Business communication and figures retrieved from IC WEST company is mentioned in the second part of the paper. The overview of the Peugeot company price strategy regarding a specific product and its dependence on time and a set of measures leading to the increase of sales of the follow-up Peugeot model in IC WEST company is the main output of this bachelor thesis.en
dc.subject.translatedproduct life cycleen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpricing strategyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_SRAMEK.pdfPlný text práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_sramek_VP.pdfPosudek vedoucího práce621,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_sramek_OP.PDFPosudek oponenta práce2,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-sramek_BP.PDFPrůběh obhajoby práce741,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18494

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.