Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠimonová, Lenka
dc.contributor.authorDraxal, Václav
dc.contributor.refereeSkálová, Petra
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:09Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:09Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63071
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18544
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejních aktivit podniku PELANT DOUPOVSKÉ UZENINY působící v odvětví výroby a prodeje masných výrobků. Okolí podniku je zpracováno s využitím analýz PEST a Porterova modelu pěti konkurenčních sil včetně analýzy vnitřního prostředí podniku. Dále je zpracován marketingový mix a vymezení oblasti prodeje v podniku. Výsledky analýz jsou zaznamenány do tabulky SWOT analýzy s cílem vymezit jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby a navrhnout opatření pro zlepšení v oblasti prodeje.cs
dc.format71 s. (111 430 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63071-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectporterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectvnitřní prostředícs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of Enterprise Sales Activitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focused on the analysis of enterprise sales activities of PELANT DOUPOVSKÉ UZENINY involved in the production of meat products. The company's environment is measured by analysis PEST and Porter five forces analysis included analysis of internal factors. In next part is analysed marketing mix and sales situation of company. The results of analysis are shown in the table of SWOT analysis with main goal to define strengths, weaknesses, opportunities and threats of company and suggest arrangements to ensure the improvement of its sales situation.en
dc.subject.translatedsalesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedporter five forces analysisen
dc.subject.translatedinternal environmenten
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Draxal_Vaclav.pdfPlný text práce2,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_draxal_VP.pdfPosudek vedoucího práce603,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_draxal_OP.pdfPosudek oponenta práce580,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-draxal_BP.PDFPrůběh obhajoby práce876,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18544

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.