Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorŠimonová, Lenka
dc.contributor.authorCaithamelová, Šárka
dc.contributor.refereeJelínková, Eva
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:31Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:31Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier64051
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18590
dc.description.abstractVýsledná práce je zaměřená na životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku ve společnosti Lasselsberger s.r.o. Společnost Lasselsberger je největším výrobcem obkladových matriálů v České republice a jedním z největších na evropských trzích. v bakalářské práci je popsán životní cyklus výrobku teoreticky a poté je ukázán na sérii Savana. Při porovnání teoretických a praktických poznatků, bylo zjištěno, že některé části souhlasí s teoretickými znalostmi a jiné nikoliv. Například společnost Lasselsberger nemění ceny výrobků podle fází životního cyklu, proto by bylo vhodné, začít upravovat cenu v průběhu životnosti. v konečné části práce se nachází vlastní návrh na zvýšení objemů prodeje série Savany.cs
dc.format60 s. (78 089 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64051-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectživotní cyklus výrobkucs
dc.subjectcenová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectbostonská maticecs
dc.titleŽivotní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podnikucs
dc.title.alternativeProduct life cycle and it´s influence on the pricing strategy of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedResulting thesis is focused on Product life cycle and it´s influence on the pricing strategy of the company in the company Lasselsberger s.r.o. Company Lasselsberger is the largest manufacturer of ceramic tiling materials in Czech republic and one of the largest manufactures in European markets. In bachelor thesis is described product life cycle in theory and then is shown in series Savana. After comparing theoretical and practical knowledge was found, that same parts of practical thesis agree with theoretical knowledge and some others not. For example company Lasselsberger do not change price during life cycle, therefore it would be advisable to start change price during life cycle. In the final part of thesis is situated own proposal to increase the sales volume of series Savana.en
dc.subject.translatedproduct life cycleen
dc.subject.translatedpricing strategyen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedboston consulting groupen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Caithamelova_K12B0201P.pdfPlný text práce985,31 kBAdobe PDFView/Open
vedouci-BP_caithamelova_VP.pdfPosudek vedoucího práce648,78 kBAdobe PDFView/Open
oponent-BP_caithamelova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,31 MBAdobe PDFView/Open
obhajoba-caithamelova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce891,36 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18590

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.