Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová, Petra
dc.contributor.authorMašková, Veronika
dc.contributor.refereeJiřincová, Milena
dc.date.accepted2015-09-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:31Z-
dc.date.available2015-06-09cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:31Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-08-24
dc.identifier65353
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18592
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je "Analýza prodejních aktivit podniku". Konkrétně se jedná o společnost s ručením omezeným BB vytlačování plastů. Práce je rozčleněna do osmi kapitol. V první kapitole je popsána historie podniku, přehled sortimentu a organizační struktura. Následuje popis výsledků hospodaření podniku, popis prodeje. V další kapitole je rozebrán obchodní plán společnosti. V šesté kapitole je uveden krátký dotazník na odběratele. Následující kapitola je věnována SWOT analýze, na níž navazují návrhy a opatření v oblasti prodeje a závěr.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=65353-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectmarketingcs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of Enterprise Sales Activitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of this bachelor's thesis is "Analysis of the sales activities of the company". Specifically it is about company BB plastic embossing s.r.o. The thesis is splitted to nine chapters. The first chapter contains history of the company, product overview and organization structure. The business plan is analyzed in the next chapter. The sixth chapter contains short questionnaire for the purchasers. The seventh chapter is about SWOT analysis. The proposals and measures follow the SWOT analysis. Last chapter is the conclusion.en
dc.subject.translatedsalesen
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Maskova.pdfPlný text práce969,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_maskova_VP.PDFPosudek vedoucího práce4,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_maskova_OP.PDFPosudek oponenta práce3,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-maskova_obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18592

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.