Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hruška, Karel | |
dc.contributor.author | Laksar, Jan | |
dc.contributor.referee | Světlík, Pavel | |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:48:56Z | - |
dc.date.available | 2014-10-15 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:48:56Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-07 | |
dc.identifier | 62849 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18729 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce je věnována návrhu trakčního asynchronního motoru s kotvou nakrátko pro trolejbus a tvorbě výkonové řady. Motor je následně porovnán s již úspěšně navrženým a ozkoušeným motorem. Výkonová řada vychází z tohoto motoru, její prvky jsou vytvořeny pomocí změny zapojení vinutí a změny obsahu statorové drážky. Bylo vybráno pět vhodných členů. Lineární řady bylo dosaženo změnou elektromagnetického využití stroje a změnou frekvence. Tato řada je tvořena stroji s cizí ventilací. U trolejbusů je možné použít motor s vlastní ventilací. Pro tu byla vytvořena další řada o stejných délkách paketu ale odlišných výkonech. | cs |
dc.format | 92 s. (115 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | asynchronní motor s kotvou nakrátko | cs |
dc.subject | trakční motor | cs |
dc.subject | výkonová řada | cs |
dc.subject | cizí ventilace | cs |
dc.subject | vlastní ventilace | cs |
dc.title | Koncept trakčního motoru pro MHD - modulární řešení | cs |
dc.title.alternative | Concept of the Traction Motor for Vehicles of City Transport - a Modular Solution | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis consists in design of traction squirrel cage induction motor for trolleybus and creation of power series. The motor is compared with successfully designed and tested motor. The power series is based on this motor. Its elements are created by the winding connection and slot content changing. There are chosen five suitable elements. Linear power series was achieved by changing of utilization factor and frequency. This series consists of motors with forced ventilation. It is possible to use self-ventilated motors in trolleybuses. There was made another series for this ventilation with same lengths of stator packets, but different powers. | en |
dc.subject.translated | squirrel-cage induction motor | en |
dc.subject.translated | traction motor | en |
dc.subject.translated | power series | en |
dc.subject.translated | forced ventilation | en |
dc.subject.translated | self-ventilation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Jan_Laksar_2015.pdf | Plný text práce | 1,9 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-062849_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 307,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-062849_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 278,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-062849_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 216,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18729
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.