Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Svatková, Dagmar | |
dc.contributor.author | Hajšmanová, Lucie | |
dc.contributor.referee | Šrajbová, Magda | |
dc.date.accepted | 2015-06-04 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:52:47Z | - |
dc.date.available | 2014-06-30 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:52:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-14 | |
dc.identifier | 63671 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19099 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o celoživotním vzdělávání dospělých a seniorů v současnosti. Na vývoji moderní, informační společnosti ukazuje vzdělání a seberealizaci jako klíčovou podmínku existence. Nahlíží na aktuální postavení člověka, jako uživatele informací, v době informační exploze. Hlavním tématem práce je rozvoj, podpora, možnosti a příklady vzdělávání uživatelů v prostředí knihoven. Krátce se zabývá i vlastnostmi a soustavným vzděláváním knihovníků, které je pro poskytnutí odpovídajících služeb prioritou. Závěrem práce nastiňuje představu knihoven jako center vzděláváni do budoucna. | cs |
dc.format | 42 s. (67 250 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63671 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | informační společnost | cs |
dc.subject | informační exploze | cs |
dc.subject | celoživotní vzdělávání | cs |
dc.subject | knihovna | cs |
dc.subject | vzdělávání knihovníků | cs |
dc.subject | informační gramotnost | cs |
dc.subject | vzdělávání dospělých | cs |
dc.subject | vzdělávání seniorů | cs |
dc.title | Využití služeb knihoven v celoživotním vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | The Services of Libraries in Lifelong Education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis investigates the life-long learning of adults and retired at present day. The work shows education and self-realization as the key condition for existence in modern/information society, as well as it looks at current role of a human being as the user of information in the age of information explosion. The main topic of the thesis is the development, support, opportunities, and examples of education of users in environment of libraries The thesis also shortly deals with skills and continuous education of librarians, which are crucial in order to provide the appropriate service. Lastly, this work drafts the concept of libraries as the centres of education in the future. | en |
dc.subject.translated | information society | en |
dc.subject.translated | information explosion | en |
dc.subject.translated | lifelong education | en |
dc.subject.translated | library | en |
dc.subject.translated | librarian education | en |
dc.subject.translated | information literacy | en |
dc.subject.translated | adult education | en |
dc.subject.translated | education for the elderly | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Lucie Hajsmanova.pdf | Plný text práce | 302,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-hajsmanova_svatkova.pdf | Posudek vedoucího práce | 502,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-hajsmanova_srajbova.pdf | Posudek oponenta práce | 502,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Hajsmanova_L.pdf | Průběh obhajoby práce | 354,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19099
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.