Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVeverka, Antonín
dc.contributor.authorMikolášková, Tereza
dc.date.accepted2015-08-31
dc.date.accessioned2016-03-15T08:53:35Z-
dc.date.available2013-09-29cs
dc.date.available2016-03-15T08:53:35Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier60422
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19185
dc.description.abstractPráce se zabývá existencí přírodních zahrad ve školní výuce. Použití zahrad slouží ve vyučování obohacení a zažití vjemů a dovedností spjatých s přírodou od útlého věku. Napomáhá v rozvíjení dětí i společnosti v enviromentálním směru. Práce se zabývá historií zahrad ve výuce, začleněním využití zahrady ve školních osnovách a v rámcovém vzdělávacím programu či problematikou podávání grantů. Dále se také zabývá konkrétní situací fakultní zahrady Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni, současným využitím a dalšími vizemi projektu do budoucna. Je zde nastíněn návrh přeměny zahrady na modelovou přírodní zahradu. Snahou této diplomové práce je vytvoření jakési příručky, která by napomohla budoucím učitelům začít využívat prostor kolem nás a udělat ho tak atraktivním pro dnešní generaci.cs
dc.format62 s. (101834 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpřírodní zahradacs
dc.subjectškolní zahradacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectgrantový systémcs
dc.titleRevitalizace fakultní zahrady na modelovou přírodní zahradu pro školy a širokou veřejnostcs
dc.title.alternativeRevitalisation of the University garden to a model natural garden for school and general publicen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the importance of the existence of natural gardens at school teaching. In this work is described using of the gardens to feel the sensations and skills connected with nature from early age. It helps in the development of children and society in Environment sphere. The work deals with the history of gardens in the teaching, incorporating the use of school gardens in the school curriculum and in the core curriculum and issues grants administration. Furthermore, it also deals with specific situation of faculty garden, current use and other visions of the project in the future. It also outlines the conversion proposal gardens and its future function. The aim of this thesis is to create a sort of handbook that would help future teachers to start using the place around us and make it attractive for today's virtual generation.en
dc.subject.translatednatural gardenen
dc.subject.translatedschool gardenen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedgrant systemen
Vyskytuje se v kolekcích:Rigorózní práce / Rigorous theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Mikolaskova Tereza Revitalizace fakultni zahrady na modelovou prirodni.pdfPlný text práce22,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-mikolaskova v.pdfPosudek vedoucího práce569,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-mikolaskova o.pdfPosudek oponenta práce630,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-mikolaskova p.pdfPrůběh obhajoby práce161,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19185

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.