Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kobes, Tomáš | |
dc.contributor.author | Paidarová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Pařízková, Alena | |
dc.date.accepted | 2015-06-10 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:58:04Z | - |
dc.date.available | 2014-06-02 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:58:04Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier | 60864 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19620 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zodpovědět otázku, jaký má individuální doučování vliv na vzdělanostní šance romských žáků základních škol. V teoretické části se budu věnovat problematice inkluzívního vzdělávání a projektů, které jsou nabízeny Romským dětem. V praktické části se zaměřím na tři romské rodiny v Plzni, které využívají služeb konkrétních nestátních neziskových organizací, které se zabývají podporou sociálně vyloučených rodin, a to nejen v oblasti vzdělávání. Práce bude založena na případové studii, kterou realizuji pomocí biografické metody. Za zdroj dat budu mít polostrukturované rozhovory s rodinami a studii dokumentů (např. vysvědčení). | cs |
dc.format | 47 s. (63 756 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60864 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | inkluzívní vzdělávání | cs |
dc.subject | individuální doučování | cs |
dc.subject | romské děti | cs |
dc.title | Vliv individuálního doučování na vzdělanostní šance romských dětí | cs |
dc.title.alternative | The influence of individual tutoring on educational chances of Roma children | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociologie | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Tha target of the Thesis is to answer the question: How does the individual tutoring influence educational chances of Roma pupils at primary school? The theoretical part is focused on issue of inclusive education and projects which are offered to Roma children. The empirical part is focused on three Roma families, who use services of non-profit oganisations. These organisations deal with support of social excluded families, not only in education. The Thesis is based on case study, which is realised by biographic method. The source of data are semi-structured interviews and the study of documents (e. g. school report). | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | individual tutoring | en |
dc.subject.translated | roma children | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Paidarova_BP.pdf | Plný text práce | 876,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Paidarova-vedouci.doc | Posudek vedoucího práce | 16,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
oponent-paidarova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 128,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-PAIDAROVA.JPG | Průběh obhajoby práce | 57,31 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19620
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.