Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová, Jana
dc.contributor.authorDoležal, Jakub
dc.contributor.refereeChýlová, Helena
dc.date.accepted2015-05-22
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:59Z
dc.date.available2013-12-03cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:59Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier60370
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19701
dc.description.abstractDiplomová práce Práce s interaktivními učebnicemi českého jazyka na 1. stupni základní školy se v teoretické části zabývá současnými moderními technologiemi, které jsou využívány na základních školách. Vypovídá o současných možnostech vybavení tříd a ty popisuje. Věnuje se i definici učebnice a její funkci ve výuce. Empirická část je zaměřena na analýzu funkcí a formální stránky interaktivních učebnic českého jazyka nakladatelství Fraus pro první stupeň základní školy. Zpracovává dotazníkové šetření provedené mezi učiteli prvního stupně základní školy, které se věnuje práci a požadavkům respondentů na interaktivní učebnice, a v samostatném závěru tyto dvě analýzy konfrontuje a vyhodnocuje splnění požadavků, které učitelé na i-učebnice mají.cs
dc.format56 s. (88 940 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinteraktivní učebnicecs
dc.subjectinteraktivní výukacs
dc.subjectmultimediální učebnicecs
dc.subjectanalýza učebnicecs
dc.subjectnakladatelství Frauscs
dc.subjectdigitální třídacs
dc.subjectvýzkum učebniccs
dc.titlePráce s interaktivními učebnicemi českého jazyka na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeWorking with interactive textbooks Czech language at first grade of primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis Working with interactive textbooks Czech language at first grade of primary school is in the theoretical part focused on current modern technologies which are used in a basic schools. It is telling about current options of the equipment in the classes and describes them. It is also focused on the definition and its function in the education.. The empirical part focuses on analysis of functions and formal side of the interactive schoolbooks of Czech language of Fraus publisher. There is also survey which processes opinions of the primary teachers. The respondents are asked about their requirements for interactive textbooks. In the end of the empirical part these two analysis are compared among themselves whether the interactive textbooks suits their requirements.en
dc.subject.translatedinteractive textbooken
dc.subject.translatedinteractive learningen
dc.subject.translatedmultimedia textbooken
dc.subject.translatedanalysis of textbooken
dc.subject.translatedFraus publisheren
dc.subject.translateddigital classroomen
dc.subject.translatedtextbook researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Jakub Dolezal.pdfPlný text práce2,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-dolezal_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce31,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-dolezal_chylova.pdfPosudek oponenta práce817,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-dolezal_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce65,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19701

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.