Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorChalupová, Veronika
dc.contributor.refereeHrabětová, Regina
dc.date.accepted2015-05-22
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:15Z-
dc.date.available2014-04-28cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:15Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-10
dc.identifier60596
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19790
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit úroveň číselných představ u dětí předškolního věku. V teoretické části je uvedena teorie, která se vztahuje k tématu dané práce, v metodologické části jsou vytvořeny úkoly, které ověřují rozvoj číselných představ u dětí předškolního věku v praxi. V experimentální části jsou zaznamenány výsledky experimentu. Je zde popsána i jeho úspěšnost a celkové zhodnocení všech úkolů.cs
dc.format63 s. (62 501 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60596-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectvýznam číslacs
dc.subjectpředmatematická výchovacs
dc.titlePředstavy čísla u dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativePreschool children's conception of the numberen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the undergraduate thesis is to determinate the level of number ideas in preschool education. The theoretical part is about the theory which relates with the theme of the treatise, the methodological part presents tasks which check the level of number ideas in preschool education in practice. The experimental part records the results of the experiment and describes its success rate and rating of it.en
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedpreschoolageen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedsignificance of numbersen
dc.subject.translatedmathematical education in kindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarskaprace.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni Chalupova037.pdfPosudek vedoucího práce424,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-XXIV. Chalupova_Oponentni posudek bakalarske prace.pdfPosudek oponenta práce38,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Chalupova protokol074.pdfPrůběh obhajoby práce124,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19790

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.