Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKepka, Josef
dc.contributor.authorKabrt, Vladimír
dc.contributor.refereeVeselý, Josef
dc.date.accepted2015-05-18
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:35Z-
dc.date.available2013-12-04cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:35Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier59983
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19820
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá problematikou využití didaktických her ve výuce fyziky na základních školách. V úvodních kapitolách jsou uvedeny základní poznatky týkající se teorie didaktické hry a jejího vztahu k výchově a vzdělávání. Praktická část obsahuje návrh metodiky výuky didaktických her a způsoby aplikace didaktických her do vyučování fyziky na ZŠ. Následuje vyhodnocení vlastního průzkumu využití didaktických her ve výuce fyziky na základních školách v Plzeňském kraji. V práci jsou také zpracovány výsledky vlastního pedagogického experimentu. Těžištěm práce je zásobník didaktických her, využitelných ve výuce fyziky na ZŠ, který navazuje na dřívější autorovu bakalářskou práci.cs
dc.format125 s. (163 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59983-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectaktivizační metodycs
dc.subjecthry ve výucecs
dc.subjectfyzikacs
dc.titleDidaktická hra ve výuce fyziky na ZŠcs
dc.title.alternativeDidactic game in the physics classes at grammar schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis engages in the problems of application of didactic games during the physics classes at grammar schools. In the introductory chapters I present basic information concerning the theory of didactic game and its relation to upbringing and education. The practical part contains a draft of the methods of didactic games tuition and also different ways of application of didactic games in the physics classes at the grammar schools in the Pilsen region. In my thesis I have compiled the results of my own pedagogical experiment. The core of the work is a store of didactic games applicable in the physics classes at grammar schools which follows author's bachelor thesis.en
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedactivation methodsen
dc.subject.translatedgames in classesen
dc.subject.translatedphysicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vladimir Kabrt_Didakticka hra ve vyuce fyziky na ZS_2015.pdfPlný text práce6,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni Kabrt048.pdfPosudek vedoucího práce646,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kabrt posudek076.pdfPosudek oponenta práce204,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kabrt protokol054.pdfPrůběh obhajoby práce219,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19820

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.