Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWittmann, Julia
dc.contributor.authorKurzová, Ivana
dc.contributor.refereeTonsern, Clemens
dc.date.accepted2015-08-28
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:58Z
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:58Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier59962
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19850
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je osvojování cizích jazyků v Evropské unii na příkladu projektů, které podporují přeshraniční spolupráci. Jedním z cílů práce bylo ukázat, jak je výuka cizích jazyků podporována Evropskou unií od roku 2000. V praktické části diplomové práce byly představeny a analyzovány vybrané přeshraniční projekty. Na základě toho bylo zjištěno, v čem se shodují a liší cíle Evropské unie o oblasti výuky cizích jazyků a cíle projektů založených na přeshraniční spolupráci.cs
dc.format76 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59962-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučení jazykůcs
dc.subjectnadnárodní školní projektycs
dc.subjectjazyková rozmanitostcs
dc.titleFremdsprachenlernen in der EU am Beispiel von grenzüberschreitenden Schulprojektencs
dc.title.alternativeLanguage learning in the EU based on the example of transnational school projectsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on language learning in the EU based on the example of transnational school projects. The aim of the present paper is to demonstrate how the language learning in the EU is supported since 2000. The selected transnational school projects were introduced and analysed in the practical part of the theses. The similarities and differences between aims of the EU and aim of the transnational school projects were determined.en
dc.subject.translatedlanguage learningen
dc.subject.translatedtransnational school projectsen
dc.subject.translatedlanguage diversityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Ivana_Kurzova.pdfPlný text práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kurzova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kurzova_op.pdfPosudek oponenta práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kurzova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce281,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19850

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.