Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová, Věra
dc.contributor.authorSutrová, Jana
dc.contributor.refereeLukavský, Jindřich
dc.date.accepted2015-09-10
dc.date.accessioned2016-03-15T09:03:12Z
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.available2016-03-15T09:03:12Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier57669
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20041
dc.description.abstractV bakalářské práci jsem se věnovala možnostem využití grafických technik v rámci výtvarných činností ve třídě MŠ. Teoretická část je věnována stručnému představení grafických technik, pedagogicko-psychologickým aspektům výtvarných činností v MŠ a specifice použití grafických technik při těchto činnostech. Pokusila jsem se o modifikaci tradičních grafických do prostředí MŠ. Praktická část obsahuje mnou navržené řady grafických úkolů. Využila jsem v nich především experimentální techniky. Tři řady byly zrealizovány s různými dětskými skupinami. Realizace jednotlivých úkolů je doprovázena reflexí, která odráží úspěšnost didaktického procesu.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57669-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgrafické technikycs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectexperimentální technikycs
dc.subjectdidaktická transformacecs
dc.subjectartefiletikacs
dc.subjectkreativitacs
dc.titleTransformace tradičních grafických technik na experimentální v prostředí MŠcs
dc.title.alternativeThe transformation of traditional graphic techniques to experimental in the preschool environmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this bachelor thesis, I explored the possibilities of using graphic techniques within art activities in pre-school education. Theoretic part is focused on a brief introduction of graphic techniques, educational-psychological aspects of art activities in pre-school education and specific use of graphic techniques during those activities. I attempted to modify traditional graphic techniques for the pre-school environment. Practical part includes series of graphic tasks which I designed. I used mainly experimental techniques in those series. Three series were realised with various groups of children. Realisation of the individual tasks is accompanied with reflexion which demonstrates success of a didactic process.en
dc.subject.translatedgraphic techniquesen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedexperimental techniquesen
dc.subject.translateddidactical transformationen
dc.subject.translatedartphiletic approachen
dc.subject.translatedcreativityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Jana Sutrova.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Sutrova Jana - vedouci - Uhl Skrivanova - 2015.pdfPosudek vedoucího práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Sutrova Jana - oponent - Lukavsky - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Sutrova Jana 2015.pdfPrůběh obhajoby práce467,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20041

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.