Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKomzáková, Martina
dc.contributor.authorŠeráková, Michaela
dc.contributor.refereeSlavík, Jan
dc.date.accepted2015-09-10
dc.date.accessioned2016-03-15T09:03:19Z-
dc.date.available2014-09-12cs
dc.date.available2016-03-15T09:03:19Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier61917
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20054
dc.description.abstractBakalářská práce byla rozdělena do dvou částí. Praktická část byla věnována tvorbě obrazů, které následně posloužily ke vzniku šesti parafrází. Hlavním výstupem je šest sérií obrazů a reflektivní deník. Deník vznikal během tvůrčího procesu a mapuje začátek a vývoj celé práce. V teoretické části sloužil jako základ. Teoretická část je zaměřena na vzájemné vztahy mezi tvorbou, reflexí, interpretací výtvarného výrazu a (sebe)poznáním. Dále vysvětluje význam tvorby, proč jsem psala reflektivní deník a spojitost bakalářské práce s artefiletikou a arteterapií.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61917-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarný výrazcs
dc.subjectreflexecs
dc.subjectreflektivní deníkcs
dc.subjectinterpretacecs
dc.subjectvýrazová hracs
dc.subjectsebepoznánícs
dc.subjectterapiecs
dc.subjectsocio-kognitivní konflikt.cs
dc.titleUmění a sebepoznání prostřednictvím výtvarného dílacs
dc.title.alternativeArt and self-knowlage throught art and artworken
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work was devided into two part. The practical part is focused on making paintings that later were used for creating six paraphrase. The main outcome is six series of paintings and a reflective diary. Diary developed during the creative process. This diary describes the formation and development of the whole work. It was also used as a foundation of the theoretical part of the bachelor work. The theoretical part is focused on the relations among creating, reflection, interpretation of art process and (self)recognition. It also explains the meaning of my art work, why I wrote a reflective diary and continuity of this thesis with artephiletic and art therapy.en
dc.subject.translatedart expressionen
dc.subject.translatedreflectionen
dc.subject.translatedreflective diaryen
dc.subject.translatedinterpretationen
dc.subject.translatedexpressive playen
dc.subject.translatedself-recognitionen
dc.subject.translatedtherapyen
dc.subject.translatedsocio-cognitive conflict.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Michaela Serakova.pdfPlný text práce3,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Serakova Michaela - vedouci - Komzakova - 2015.pdfPosudek vedoucího práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Serakova Michaela - oponent - Slavik - 2015.pdfPosudek oponenta práce2,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Serakova Michaela 2015.pdfPrůběh obhajoby práce626,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20054

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.