Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodlipský, Rudolf
dc.contributor.authorČermáková, Jana
dc.contributor.refereeZikmundová, Vladimíra
dc.date.accepted2015-09-09
dc.date.accessioned2016-03-15T09:03:20Z
dc.date.available2014-09-12cs
dc.date.available2016-03-15T09:03:20Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier61920
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20057
dc.description.abstractAutorka v práci předkládá výsledky analýzy výtvarných úkolů, které byly publikovány v metodických textech: Výtvarné čarování /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, HAZUKOVÁ, SLAVÍK 2003), Tvořím, tvoříš, tvoříme (SLAVÍKOVÁ a kol. 2007), Dívej se, tvoř a povídej! /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, SLAVÍK, ELIÁŠOVÁ 2008). S nabídkou úkolů, obsaženou ve zmíněných textech, konfrontuje soubor úkolů, které s dětmi realizovaly učitelky v pěti mateřských školách v období od září roku 2014 do února 2015. Porovnání obou souborů úkolů provedla autorka v rovině uplatňovaných materiálů, instrumentů, technik a námětů. Data z mateřských škol, potřebná ke srovnání, získala na základě analýzy tematických plánů a rozhovorů s učitelkami.cs
dc.format58 s. (85 000 znaků), 31s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectvýtvarné činnostics
dc.titleInstrumenty, materiály, techniky a námět ve výtvarné výchově předškolákůcs
dc.title.alternativeInstruments, materials, techniques and subject in art for pre-school childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe author of this work presents the results of analysis of visual tasks published in the methodical texts Výtvarné čarování /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, HAZUKOVÁ, SLAVÍK 2003), Tvořím, tvoříš, tvoříme (SLAVÍKOVÁ a kol. 2007), Dívej se, tvoř a povídej! /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, SLAVÍK, ELIÁŠOVÁ 2008). The author confronts a set of tasks that teachers realized with children in five kindergartens during the period from September 2014 to February 2015 with a range of tasks contained in these texts. The comparison of both sets of tasks was carried out by the author in the plane of applied materials, instruments, techniques and themes. Data from kindergartens needed for the comparison were obtained by analyzing the thematic plans and interviews with teachers.en
dc.subject.translatedart lessonen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedapplied arts activityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP 2.pdfPlný text práce812,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Cermakova Jana - vedouci - Podlipsky - 2015.pdfPosudek vedoucího práce909,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Cermakova Jana - oponent - Zikmundova - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Cermakova Jana 2015.pdfPrůběh obhajoby práce430,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20057

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.