Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová, Věra
dc.contributor.authorNovotná, Zuzana
dc.contributor.refereePodlipský, Rudolf
dc.date.accepted2015-05-20
dc.date.accessioned2016-03-15T09:03:26Z-
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2016-03-15T09:03:26Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier49802
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20060
dc.description.abstractJak lze zprostředkovat romskou kulturní tradici a specifika v rámci výtvarné výchovy na českých školách? Jak přispět výtvarnou tvorbou k porozumění např. mezi českými a romskými žáky? Studentka realizuje výzkumnou sondu v praxi vybraných škol. Osloví minimálně 8 ZŠ a SŠ a na základě výzkumného experimentu a dotazníkového šetření získá informace o možnostech začlenění projektů interkulturního vzdělávání do výuky. Navrhne okruhy výtvarných námětů ve vztahu k romské tématice a tématice interkulturního vzdělávání a připraví výtvarnou řadu vhodných úkolů.cs
dc.format73 s., 40 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49802-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinterkulturní vzdělávánícs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectmultikulturní výchovacs
dc.subjectempirický výzkumcs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectromovécs
dc.titleVýtvarná výchova jako prostor pro interkulturní vzdělávánícs
dc.title.alternativeArt education as a space for intercultural educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedHow can I convey the Roma cultural traditions and sensitivities in the context of art education in Czech schools? How to contribute to the understanding of artistic creation as between Czech and Roma pupils? The student carries out a research probe into practice the selected schools. Addresses least 8 primary and secondary schools on the basis of a research experiment and the survey obtains information about the possibilities of integration projects of intercultural education into the classroom. Suggests areas of art themes in relation to the Roma topic and the topic of intercultural education and training creative range of appropriate tasks.en
dc.subject.translatedintercultural educationen
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedmulticultural educationen
dc.subject.translatedempiric researchen
dc.subject.translatedprojekten
dc.subject.translatedromaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Zuzana Novotna 2014.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Novotna Zuzana - vedouci - Uhl Skrivanova - 2015.pdfPosudek vedoucího práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Notovna Zuzana - oponent - Podlipsky - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Novotna Zuzana 2015.pdfPrůběh obhajoby práce596,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20060

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.