Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Uhl Skřivanová, Věra | |
dc.contributor.author | Novotná, Zuzana | |
dc.contributor.referee | Podlipský, Rudolf | |
dc.date.accepted | 2015-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:03:26Z | - |
dc.date.available | 2012-12-02 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:03:26Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 49802 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20060 | |
dc.description.abstract | Jak lze zprostředkovat romskou kulturní tradici a specifika v rámci výtvarné výchovy na českých školách? Jak přispět výtvarnou tvorbou k porozumění např. mezi českými a romskými žáky? Studentka realizuje výzkumnou sondu v praxi vybraných škol. Osloví minimálně 8 ZŠ a SŠ a na základě výzkumného experimentu a dotazníkového šetření získá informace o možnostech začlenění projektů interkulturního vzdělávání do výuky. Navrhne okruhy výtvarných námětů ve vztahu k romské tématice a tématice interkulturního vzdělávání a připraví výtvarnou řadu vhodných úkolů. | cs |
dc.format | 73 s., 40 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49802 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | interkulturní vzdělávání | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | multikulturní výchova | cs |
dc.subject | empirický výzkum | cs |
dc.subject | projekt | cs |
dc.subject | romové | cs |
dc.title | Výtvarná výchova jako prostor pro interkulturní vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | Art education as a space for intercultural education | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | How can I convey the Roma cultural traditions and sensitivities in the context of art education in Czech schools? How to contribute to the understanding of artistic creation as between Czech and Roma pupils? The student carries out a research probe into practice the selected schools. Addresses least 8 primary and secondary schools on the basis of a research experiment and the survey obtains information about the possibilities of integration projects of intercultural education into the classroom. Suggests areas of art themes in relation to the Roma topic and the topic of intercultural education and training creative range of appropriate tasks. | en |
dc.subject.translated | intercultural education | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | multicultural education | en |
dc.subject.translated | empiric research | en |
dc.subject.translated | projekt | en |
dc.subject.translated | roma | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Zuzana Novotna 2014.pdf | Plný text práce | 1,68 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-SCAN - Novotna Zuzana - vedouci - Uhl Skrivanova - 2015.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,35 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-SCAN - Notovna Zuzana - oponent - Podlipsky - 2015.pdf | Posudek oponenta práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Prubeh obhajoby - Novotna Zuzana 2015.pdf | Průběh obhajoby práce | 596,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20060
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.