Title: | Testování koordinačních schopností u dětí mladšího školního věku |
Other Titles: | Testing of motor skills at the school aged children |
Authors: | Karas, Radek |
Advisor: | Benešová, Daniela |
Referee: | Salcman, Václav |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/2047 |
Keywords: | testování;motorické schopnosti;mladší školní věk |
Keywords in different language: | motor abilities;testing;younger school-aged children |
Abstract: | Naše bakalářská práce nese název Testování motorických schopností dětí mladšího školního věku. Obsahuje teoretické kapitoly zaměřené na charakteristiku mladšího školního věku, popis, klasifikaci a možnosti rozvíjení motorických schopností a dále praktický oddíl přibližující průběh výzkumu, výzkumný vzorek, testové metody a především zpracování a interpretaci výsledků výzkumu. |
Abstract in different language: | Our thesis is called Motor Skills Testing of Younger School-Aged Children. The thesis contains chapters focusing on the theoretical characteristics of the younger school-age children, description, classification and the possibility of developingmotor skills. Moreover the thesis is consisted of practical section focusing on the process of research, research sample, and test methods and in particular the processing and interpretation of research results. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Radek Karas.pdf | Plný text práce | 2,96 MB | Adobe PDF | View/Open |
KARAS VP.tif | Posudek vedoucího práce | 5,62 MB | TIFF | View/Open |
KARAS OP.tif | Posudek oponenta práce | 5,68 MB | TIFF | View/Open |
KARAS.tif | Průběh obhajoby práce | 1,98 MB | TIFF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/2047
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.