Title: Série obalů na potravinářské produkty + podpůrné plakáty
Other Titles: packaging for food products + posters
Authors: Vrublevská, Anastasija
Advisor: Fišerová, Kristýna
Referee: Steker, František
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20808
Keywords: obalový design;grafika;grafický design;pivo;etiketa;plakát;obal;značka;vizuální styl
Keywords in different language: package design;packaging;graphic design;beer;label;etiquette;poster;brand;visual style
Abstract: Design vizuálního stylu pro značku piva BEER. Podstatou konceptu značky je slovní hříčka, která má za úkol ozvláštnit a obdařít novým významem minimalistický název beer (česky pivo) a to tím způsobem, že poukazuje na dvě další anglická slova, jejichž spojením slovo beer vzniká a to jsou slova bear a deer (medvěd a jelen). V logotypu je proto zobrazen hybrid medvěda a jelena. Na etiketách je logotyp použit tak, aby navíc vyjadřoval typické vlastnosti určitého nápoje různými odlišnostmi, jako je výraz ve tváři nebo rastry na pozadí. Typů piva v této sérii je sedm: True Blond Ale, Indian Pale Ale, Wheat Beer, Amber Lager, Red Lager, Pilsner Lager, Dark Lager. U stavení značky na obecném názvu produktu je časté nebezpečí toho, že bude málo zapamatovatelná. Ve své práci se snažím o způsob, kterým toto nebezpečí eliminovat.
Abstract in different language: The visual style of the brand BEER. The pith of the concept of the brand is a pun of words, which is reshaping our interpretation of the word beer, by simply making it a combination of words bear and deer. This humorous tangent is encoded in the logotype, where we can see a hybrid of bear and deer and the typical taste of particular beer, distinguished by different expressions of the crossbreed's face and graphical patterns around. There are seven types of beer: True Blond Ale, Indian Pale Ale, Wheat Beer, Amber Lager, Red Lager, Pilsner Lager, Dark Lager. Generic name is under a normal situation considered as a bad, because a brand by its own definition, is primarily supposed to differ from other brands by a name. I try to turn this concept on its head.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vrublevska_bakalarska_prace.pdfPlný text práce15,92 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-VRUBLEVSKA.pdfPosudek vedoucího práce150,32 kBAdobe PDFView/Open
oponent-VRUBLEVSKA.pdfPosudek oponenta práce129,72 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-VRUBLEVSKA.pdfPrůběh obhajoby práce107,96 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20808

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.