Název: Série obalů na potravinářské produkty + podpůrné plakáty
Další názvy: packaging for food products + posters
Autoři: Vrublevská, Anastasija
Vedoucí práce/školitel: Fišerová, Kristýna
Oponent: Steker, František
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20808
Klíčová slova: obalový design;grafika;grafický design;pivo;etiketa;plakát;obal;značka;vizuální styl
Klíčová slova v dalším jazyce: package design;packaging;graphic design;beer;label;etiquette;poster;brand;visual style
Abstrakt: Design vizuálního stylu pro značku piva BEER. Podstatou konceptu značky je slovní hříčka, která má za úkol ozvláštnit a obdařít novým významem minimalistický název beer (česky pivo) a to tím způsobem, že poukazuje na dvě další anglická slova, jejichž spojením slovo beer vzniká a to jsou slova bear a deer (medvěd a jelen). V logotypu je proto zobrazen hybrid medvěda a jelena. Na etiketách je logotyp použit tak, aby navíc vyjadřoval typické vlastnosti určitého nápoje různými odlišnostmi, jako je výraz ve tváři nebo rastry na pozadí. Typů piva v této sérii je sedm: True Blond Ale, Indian Pale Ale, Wheat Beer, Amber Lager, Red Lager, Pilsner Lager, Dark Lager. U stavení značky na obecném názvu produktu je časté nebezpečí toho, že bude málo zapamatovatelná. Ve své práci se snažím o způsob, kterým toto nebezpečí eliminovat.
Abstrakt v dalším jazyce: The visual style of the brand BEER. The pith of the concept of the brand is a pun of words, which is reshaping our interpretation of the word beer, by simply making it a combination of words bear and deer. This humorous tangent is encoded in the logotype, where we can see a hybrid of bear and deer and the typical taste of particular beer, distinguished by different expressions of the crossbreed's face and graphical patterns around. There are seven types of beer: True Blond Ale, Indian Pale Ale, Wheat Beer, Amber Lager, Red Lager, Pilsner Lager, Dark Lager. Generic name is under a normal situation considered as a bad, because a brand by its own definition, is primarily supposed to differ from other brands by a name. I try to turn this concept on its head.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
vrublevska_bakalarska_prace.pdfPlný text práce15,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-VRUBLEVSKA.pdfPosudek vedoucího práce150,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-VRUBLEVSKA.pdfPosudek oponenta práce129,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-VRUBLEVSKA.pdfPrůběh obhajoby práce107,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20808

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.