Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřičková, Ditta
dc.contributor.authorIllek, Michal
dc.contributor.refereeKrál, Ivan
dc.date.accepted2015-09-01
dc.date.accessioned2016-03-15T09:39:22Z
dc.date.available2015-06-11cs
dc.date.available2016-03-15T09:39:22Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-28
dc.identifier65484
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20852
dc.description.abstractRozhodl jsem se vytvořit firmu, která by se inspirovala společnostmi s rychlým občerstvením. Je to něco, co lidé milují. To bylo důvodem pro volbu individuálního tématu této práce. Zaměřil jsem se na malé věci, které zvyšují celkový pocit z jídla a tím podporují jeho prodej. Vytvořil jsem značku firmy, která produkuje palačinky. Udělal jsem výzkum vizuálního stylu řetězců s rychlým občerstvením, úspěšných kaváren, pekáren a cukráren. Tato práce zahrnuje standardní potřeby vizuálního stylu.cs
dc.format40 s. (24 813 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=65484-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectznačkycs
dc.subjectpalačinkycs
dc.subjectobchodní tiskovinycs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.subjecttričkacs
dc.subjectkatalogcs
dc.subjectvizitkycs
dc.subjectproduktové fotografiecs
dc.titleVizuální styl kavárny/cukrárnycs
dc.title.alternativeVisual style of cafe/patisserieen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedI decided to create a company that would be inspired by the fast food companies. It's something that people love. That was the reason for choosing the individual topic of this work. I focused on the little things that enhance the overall feeling of food and thus support its sales. I created luxurious brand, which produces pancakes. I did a research of visual style fast food chains and successful cafes, bakeries and confectioneries. This work includes standard features for visual style.en
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedpancakesen
dc.subject.translatedbusiness stationeryen
dc.subject.translatedvisual styleen
dc.subject.translatedt-shirtsen
dc.subject.translatedcatalogen
dc.subject.translatedbusiness cardsen
dc.subject.translatedproduct photographyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarka Michal Illek FINAL.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-ILLEK ZARI.pdfPosudek vedoucího práce157,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-ILLEK ZARI.pdfPosudek oponenta práce152,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-ILLEK ZARI.pdfPrůběh obhajoby práce72,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20852

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.