Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorČábalová, Dagmar
dc.contributor.authorPodroužek, Ladislav
dc.date.accessioned2016-12-15T08:35:29Z
dc.date.available2016-12-15T08:35:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2013, č. 1-2, s. 1-8.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttp://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22077
dc.description.abstractV práci se autoři zamýšlejí nad změnami obsahu, pojetí i procesuální stránky výuky přírodovědných předmětů v primární škole. Na přírodovědné vzdělávání je zde nahlíženo jak z historického kontextu, tak i z pohledu současných změn v kurikulárních dokumentechcs
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectpřírodovědacs
dc.subjectučenícs
dc.subjecteducationen
dc.subjectnatural scienceen
dc.subjectteachingen
dc.titleSpecifi ka přírodovědného vzdělávání v primární škole se zřetelem k projektové a kooperativní výucecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn this work the authors discuss changes in the content, concepts and procedural aspects of teaching science education in primary school. Science education is viewed here in the historical context and in terms of current changes in the curriculum.en
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1-2 (2013)
Články / Articles (KPG)
Číslo 1-2 (2013)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cabalova.pdfPlný text751,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22077

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.