Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrčál Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBílek, Marek
dc.contributor.refereeJurek Petr, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:13:12Z-
dc.date.available2015-6-30
dc.date.available2017-02-21T08:13:12Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-29
dc.identifier66386
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22795
dc.description.abstractPráce analyzuje předvolební kampaň, která předcházela komunálním volbám v Českých Budějovicích v říjnu 2014. Hlavním těžištěm bádání je, jakou formu kampaně politické subjekty zvolily, jaká témata a řešení voličům nabídly a kolik peněz a z jakých zdrojů na kampaň čerpaly. Kromě toho se práce krátce věnuje i popisu situace v Českých Budějovicích v obodbí komunálních voleb od roku 1990.cs
dc.format48 s. (67 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66386-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvolbycs
dc.subjectkampaněcs
dc.subjectsprávacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectfinancecs
dc.subjectobcecs
dc.titleAnalýza klíčových témat volební kampaně ve vybraném krajském městě v komunálních volbách v roce 2014 České Budějovicecs
dc.title.alternativeAnalysis of the key themes of the election campaign in selected regional city in the municipal elections in 2014 - Ceske Budejoviceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s work focuses on campaign for municipal election in town Ceske Budejovice in autumn 2014. There are three main topics, that we analysed. The first one is about a form of campaign, the next part is connected with topics and promises in the campaign for municipal election, that offered parties to electors. The third section of this analysis is concerned with amounts of money, which were used by the strongest parties for campaign for municipal election.en
dc.subject.translatedelectionsen
dc.subject.translatedcampaignsen
dc.subject.translatedadministrationen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedfinanceen
dc.subject.translatedmunicipalitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-BILEK.pdfPlný text práce543,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilek_VED.pdfPosudek vedoucího práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bilek-bp-pol-opo.pdfPosudek oponenta práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilek.pdfPrůběh obhajoby práce252,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22795

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.