Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorAišmanová Alexandra, PhDr.
dc.contributor.authorVurmová, Pavlína
dc.contributor.refereeNovotná Lenka, PhDr.
dc.date.accepted2016-5-25
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:09Z-
dc.date.available2014-11-21
dc.date.available2017-02-21T09:43:09Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-30
dc.identifier64585
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24145
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá canisterapií a jejím využitím u integrovaných žáků na prvním stupni základních škol. V teoretické části obecně přibližuje animoterapii a celkově mapuje canisterapii z hlediska její historie, typů, forem a technik. V části praktické se pomocí dotazníkového šetření zaměřuje na informovanost učitelů 1. stupně ZŠ o canisterapii, na jejich zkušenosti s touto problematikou a na názory na ni. Cílem práce je upozornit na canisterapii a její přínos pro člověka. Zároveň se může stát inspirací pro pedagogy, kteří mají ve třídě integrovaného žáka.cs
dc.format122 s., IV s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64585-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcanisterapiecs
dc.subjectpescs
dc.subjectintegrovaný žákcs
dc.subjectkazuistikacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleVyužití prvků canisterapie u integrovaných žáků na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeUse of Canistherapy Elements in Children with Disabilities integrated in Primary Schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master´s thesis deals with a canistherapy and its usage in elementary schools as a tool for efficient integration of disabled children. In the theoretical section animotherapy and canistherapy are generally described from several perspectives such as history, distribution, and methodology. In the experimental section of the thesis an actual research study is presented. It focuses on teachers´ and lecturers´ knowledge of canistherapy, as well as their practical experiences. The goal of this thesis is to positively influence teachers and general public to think about the advantages of canistherapy as an effective tool for special educations. It can be also used as a guide for teachers working with disabled students in integrated classes.en
dc.subject.translatedcanistherapyen
dc.subject.translateddogen
dc.subject.translateddisabled student in integrated classen
dc.subject.translatedcasuistryen
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Vurmova_Pavlina.pdfPlný text práce2,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurmova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce416,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurmova - oponent.pdfPosudek oponenta práce244,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurmova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce91,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24145

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.