Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Voltrová Michaela, Dr. phil. | |
dc.contributor.author | Nejedlá, Lenka | |
dc.contributor.referee | Salcmanová Eva, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2016-8-31 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:43:25Z | - |
dc.date.available | 2013-12-6 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:43:25Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-30 | |
dc.identifier | 59970 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24162 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá možností aplikace metody jazyková animace na výuku německé gramatiky. První část práce se zabývá problematikou výuky německé gramatiky z historického i současného hlediska. Popisuje základní otázky, myšlenky a studie vztahující se k dané problematice. V další části práce se pojednává o metodě jazyková animace. Jsou zde popsány její cíle, principy a možnosti využití. Empirická část práce zjišťuje efektivitu hracích aktivit, které byly vytvořeny na základě principů jazykové animace, v oblasti výuky gramatiky. Výzkum proběhl ve dvou třídách gymnázia v Klatovech. V závěrečné části práce jsou shrnuty a diskutovány výsledky výzkumu. | cs |
dc.format | 85 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jazyková animace | cs |
dc.subject | výuka gramatiky | cs |
dc.subject | výuka němčiny | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | německá gramatika | cs |
dc.subject | nepřímý slovosled | cs |
dc.title | Jazyková animace jako prostředek výuky gramatiky? | cs |
dc.title.alternative | Language animation as a means of teaching grammar? | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The present Master Thesis deals with a playful approach in the field of teaching grammar. At the beginning the issue of teaching grammar is described. In addition, the importance of grammar in teaching foreign languages is thematised. A look is taken at conveying grammar in historical perspective and the present discussions are addressed. Further on the method of language animation is introduced.Further on the method of language animation is introduced and a brief look is taken on their main principles. In the next part, playful activities were prepared and further performed at a Gymnasium. As a next step, the efficiency was evaluated and the results were discussed. | en |
dc.subject.translated | language animation | en |
dc.subject.translated | teaching grammar | en |
dc.subject.translated | german as foreign language | en |
dc.subject.translated | acquiring grammar | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
MA_Lenka_Nejedla.pdf | Plný text práce | 3,5 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Nejedla_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,44 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Nejedla_op.pdf | Posudek oponenta práce | 1,36 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Nejedla_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 380,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24162
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.