Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHrdličková, Hana
dc.date.accepted2016-9-2
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:12Z-
dc.date.available2015-1-6
dc.date.available2017-02-21T09:46:12Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-30
dc.identifier64934
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24281
dc.description.abstractPráce se zabývá výukou anglického jazyka ve třídách, kde jsou společně vzděláváni žáci disponující různými schopnostmi a na různých jazykových úrovních. V práci jsou popsány skutečnosti, které mají vliv na úspěšnost osvojování jazykových dovedností. Dále jsou uvedeny strategie vhodné k vytváření aktivit pro tyto třídy. V praktické části jsou aktivity založené na těchto strategiích porovnány s aktivitami, kde nejsou individuální potřeby žáků brány v úvahu. Na základě těchto srovnání jsou tyto aktivity vyhodnoceny z hlediska jejich efektivnosti a vhodnosti pro výuku AJ ve výše uvedeném typu tříd.cs
dc.format77 s. (163 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttřídy žáků disponující různými schopnostmics
dc.subjectrůzné jazykové úrovněcs
dc.subjectvýuka anglického jazykacs
dc.subjectobtížecs
dc.subjectspecifické poruchy učenícs
dc.subjectnadánícs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectpodpora učitelecs
dc.subjectvygotského teoriecs
dc.subjectstrategie diferencované výukycs
dc.subjectdiferencované instrukcecs
dc.subjectuspokojování individuálních potřebcs
dc.subjectefektivita aktivitcs
dc.titleVytváření aktivit pro třídy žáků s rozdílnými schopnostmics
dc.title.alternativeDesigning Activities for Mixed Ability Classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with teaching English language in classes, where learners disposing different abilities and different language proficiency levels are educated together. There are described issues which influence adopting language skills. Further, there are stated strategies suitable for designing activities for these classes. In the practical part, there are activities rooting from these strategies compared with activities, where individual needs of learners are not taken in consideration. Based on this comparison, the activities are evaluated from the point of their effectiveness and suitability for teaching of the English language in the stated type of classes.en
dc.subject.translatedmixed ability classesen
dc.subject.translateddifferent language proficiency levelsen
dc.subject.translatedenglish language teaching and learningen
dc.subject.translateddifficultiesen
dc.subject.translatedspecific learning disordersen
dc.subject.translatedaptitudeen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedscaffoldingen
dc.subject.translatedthe vygotsky´s theoryen
dc.subject.translatedstrategies of differentiated teachingen
dc.subject.translateddifferentiated instructionen
dc.subject.translatedcatering to individual needsen
dc.subject.translatedeffectiveness of the activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Hrdlickova.pdfPlný text práce1,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrdlickova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce292,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrdlickova - GK - ved.pdfPosudek vedoucího práce445,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrdlickova - DH - opon.pdfPosudek oponenta práce841,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24281

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.