Název: | Vytváření aktivit pro třídy žáků s rozdílnými schopnostmi |
Další názvy: | Designing Activities for Mixed Ability Classes |
Autoři: | Hrdličková, Hana |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24281 |
Klíčová slova: | třídy žáků disponující různými schopnostmi;různé jazykové úrovně;výuka anglického jazyka;obtíže;specifické poruchy učení;nadání;motivace;podpora učitele;vygotského teorie;strategie diferencované výuky;diferencované instrukce;uspokojování individuálních potřeb;efektivita aktivit |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mixed ability classes;different language proficiency levels;english language teaching and learning;difficulties;specific learning disorders;aptitude;motivation;scaffolding;the vygotsky´s theory;strategies of differentiated teaching;differentiated instruction;catering to individual needs;effectiveness of the activities |
Abstrakt: | Práce se zabývá výukou anglického jazyka ve třídách, kde jsou společně vzděláváni žáci disponující různými schopnostmi a na různých jazykových úrovních. V práci jsou popsány skutečnosti, které mají vliv na úspěšnost osvojování jazykových dovedností. Dále jsou uvedeny strategie vhodné k vytváření aktivit pro tyto třídy. V praktické části jsou aktivity založené na těchto strategiích porovnány s aktivitami, kde nejsou individuální potřeby žáků brány v úvahu. Na základě těchto srovnání jsou tyto aktivity vyhodnoceny z hlediska jejich efektivnosti a vhodnosti pro výuku AJ ve výše uvedeném typu tříd. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with teaching English language in classes, where learners disposing different abilities and different language proficiency levels are educated together. There are described issues which influence adopting language skills. Further, there are stated strategies suitable for designing activities for these classes. In the practical part, there are activities rooting from these strategies compared with activities, where individual needs of learners are not taken in consideration. Based on this comparison, the activities are evaluated from the point of their effectiveness and suitability for teaching of the English language in the stated type of classes. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Hrdlickova.pdf | Plný text práce | 1,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hrdlickova - obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 292,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hrdlickova - GK - ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 445,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hrdlickova - DH - opon.pdf | Posudek oponenta práce | 841,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24281
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.