Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalistová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorKozáková, Nikola
dc.contributor.refereeKavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-8-31
dc.date.accessioned2017-02-21T09:47:59Z-
dc.date.available2015-10-1
dc.date.available2017-02-21T09:47:59Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-30
dc.identifier69610
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24398
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje metodice vybraných tanečních kroků zapracovaných do multimediálního DVD. DVD může být nástrojem pro mnohé instruktory, pedagogy nebo vedoucí zájmových útvarů. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části, teoretické části, jsem se zaměřila na stavbu cvičební jednotky v rámci programu Zumba. Kde nedílnou součástí je podrobný popis jednotlivých latinskoamerických rytmů. A v závislosti na popis jednotlivých rytmů, charakterizuji hudební doprovod a principy pro tvorbu choreografie. Součástí teoretické části je i kapitola věnovaná pokynům pro instruktory. V druhé, praktické části jsou konkrétné taneční kroky v metodických řadách podrobně popsány, graficky znázorněny a předvedeny v ukázkových videích. Pro srovnání je použita zumba v praxi v dětském zumbovém útvaru pod vedením Venduly Kořínkové.. Tuto část dělíme do 6 kapitol, kde první čtyři kapitoly jsou věnované popisu tančního stylu, podpořeny ukázkou. Další kapitola je věnována lektorům, kteří se učí neverbální komunikaci při předcvičování a poslední kapitola je z praxe, ukázka videí.cs
dc.format39 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69610-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzumbacs
dc.subjectsalsacs
dc.subjectmerenguecs
dc.subjectreggeatoncs
dc.subjectcumbiacs
dc.titleTanec v rámci moderních gymnastických aerobních forem (multimediální dvd)cs
dc.title.alternativeDance within modern forms of aerobic gymnastics (multimedia dvd)en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the methodology of selection of dance steps incorporated into a multimedia DVD. DVD can be a tool for many instructors, teachers or head of interest formation. The work is divided into two parts. In the first part, which I call the theory describes the physiological and psychological aspects . Further recognizing musical rhythms, clock essentials such as creating playlists, select the suitable structure and choreography dance lessons. They spoke about the principle instructor. The second practical part are selected dance steps in a methodical series described in detail and processed into the sample videos. For comparison Zumba is used in practice in the children's department under the leadership zumba kids of Vendula Kořínková a practical demonstration of Zumba adult exercisers. The practical part is divided into four chapters according dances. another two chapter is cuing instructor and its use in practice.en
dc.subject.translatedzumbaen
dc.subject.translatedsalsaen
dc.subject.translatedmerengueen
dc.subject.translatedreggaetonen
dc.subject.translatedcumbiaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
NK BP.pdfPlný text práce305,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kozakova N. - VP.pdfPosudek vedoucího práce132,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kozakova N. - OP.pdfPosudek oponenta práce222,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kozakova N..pdfPrůběh obhajoby práce74,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24398

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.