Název: | Digital games as an educational tool key factors for a succesfull integration |
Autoři: | Gioldasis, Spiridon |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2017 23.–24.5. 2017: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017, s. [22-27]. ISBN 978-80-261-0710-1. |
Datum vydání: | 2017 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2017/01/proceedings-olympiadatechniky-2017.pdf http://hdl.handle.net/11025/26178 |
ISBN: | 978-80-261-0710-1 |
Klíčová slova: | video;hry;vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | video;games;education |
Abstrakt v dalším jazyce: | Our first impression on digital games is that they are a "waste of time" oreven "sources of danger". However, digital games require from users to develop special skills to accomplish puzzles, levels or goals. Being at the same time extremely engaging and entertaining, they could be easily used to produce a more efficient educational framework. This paper analyzes the characteristics of the digital game and proposes some key factors to be taken into account for its integration into the learning process. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2017 Olympiáda techniky Plzeň 2017 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Gioldasis.pdf | Plný text | 547,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/26178
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.