Název: | Mesh partitioning for parallel garment simulation |
Autoři: | Hutter, Marco Knuth, Martin Kuijper, Arjan |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG 2014: communication papers proceedings: 22nd International Conference in Central Europeon Computer Graphics, Visualization and Computer Visionin co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 125-133. |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | wscg.zcu.cz/WSCG2014/!!_2014-WSCG-Communication.pdf http://hdl.handle.net/11025/26407 |
ISBN: | 978-80-86943-71-8 |
Klíčová slova: | počítačová grafika;animace;simulace;paralelní programování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | computer graphics;animation;simulation;parallel programming |
Abstrakt v dalším jazyce: | We present a method for partitioning meshes that allows a simple and efficient parallel implementation of different simulation methods. It is based on a generalization of the concept of independent sets from graph theory to sets of simulation elements. The general description makes it versatile and flexibly applicable in existing simulation systems. Every simulation method that formerly worked by sequentially processing a set of simulation elements can now be parallelized by partitioning the underlying set, without affecting the behavior of the simulated model. |
Práva: | @ Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG 2014: Communication Papers Proceedings |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hutter.pdf | Plný text | 1,92 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/26407
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.