Název: Analyse des pratiques numériques de la formation à l’écriture scientifique
Autoři: Doïmadjian-Grigoryan, Kariné
Citace zdrojového dokumentu: HOROVÁ, Helena. Texte de spécialité, texte scientifique à l'université: Faculté des lettres, Université de Bohême de l’Ouest à Plzeň, 12-13 octobre 2017. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017, s. 42-49. ISBN 978-80-261-0761-3.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html
http://hdl.handle.net/11025/26575
ISBN: 978-80-261-0761-3
Klíčová slova: Moodle;Master courses;psaní
Klíčová slova v dalším jazyce: Moodle;Master courses;writing
Abstrakt v dalším jazyce: The analysis of the use of the Moodle at the university level remains in the focus of our publications: we have previously treated the issues of learner autonomy, language learning, online diagnostic tests, collaboration in a digital space. In this article as an author of six hybrid device Master courses, we plan to present our modest experience of using digital in science writing training. Collaborative trend, this is the tool wich will be able to expand the possibilities of contact between the actors of hybrid training in scientific writing while promoting the autonomy of the learner in the technical, methodological and, of course, language.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Texte de spécialité, texte scientifique á l'université 2017
Texte de spécialité, texte scientifique á l'université 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Doimadjian-Grigoryan.pdfPlný text394,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26577

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.