Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalistová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorAdamcová, Hana
dc.contributor.refereeKavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-7
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:57Z-
dc.date.available2015-12-8
dc.date.available2018-01-15T15:01:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-3-28
dc.identifier68786
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27076
dc.description.abstractPráce je v teoretické části zaměřena na odlišnosti výuky tělesné výchovy na malotřídních školách a na běžných základních školách. Práce se obecně zabývá problematikou malotřídních škol, fyziologickým vývojem jedince a vzdělávací oblastí Člověk a zdraví v rámci RVP ZV. Cílem praktické části je vytvořit zásobník aktivit vhodných pro malé tělocvičny či cvičebny, které mají malotřídní školy k dispozici a prakticky prověřit, zda jsou tyto pohybové činnosti vhodné do těchto malých prostor.cs
dc.format94 s. (95 992 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmalotřídní školacs
dc.subjecttělesná výchovacs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícs
dc.subjectpohybové hry.cs
dc.titleOdlišnosti výuky tělesné výchovy na malotřídních školách.cs
dc.title.alternativeDifferences in teaching physical education at incomplete schools.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Theoretical Part of this work is focused on the differences in teaching Physical Education at the small class and mainstream primary schools. This work generally deals with the issues of small class primary schools, the physiological development of the individuals and the educational area Human and health within the Framework Educational Program of Elementary Education. The goal of the practical part is to create a file of activities suitable for small gyms or exercise rooms, which are available to schools with small classes, and also practically examine whether these physical activities are suitable for these small spaces.en
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.subject.translatedphysical educationen
dc.subject.translatedframework educational program for elementary educationen
dc.subject.translatedmotion gamesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE.pdfPlný text práce3,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adamcova H. - VP.pdfPosudek vedoucího práce155,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adamcova H. - OP.pdfPosudek oponenta práce129,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adamcova H..pdfPrůběh obhajoby práce46,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27076

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.