Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorFilipová, Marta
dc.date.accepted2017-9-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:20Z-
dc.date.available2016-3-16
dc.date.available2018-01-15T15:03:20Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-28
dc.identifier69283
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27404
dc.description.abstractbakalářská práce je věnována problematice vlivu multimédií na dítě předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje multimédia, jejich význam. Je zde popsán nejen přínos a negativa, ale také míra využití ve vzdělávání v mateřských školách, jako je například využití interaktivních pomůcek nebo mobilních aplikací. V úvodu praktické části je popsán cíl a metoda výzkumu. Samotný výzkum je proveden formou dotazníkového šetření u dvou cílových skupin, a to u rodičů předškolních dětí a učitelek mateřských škol, kde výzkum probíhal. Vyhodnocení dotazníků je znázorněno pomocí grafů s krátkými komentáři. V závěru je uvedeno shrnutí práce.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmultimédiacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectpředškolní dětics
dc.subjectrodičecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleMultimédia a jejich vliv na děti předškolního věkucs
dc.title.alternativeMultimedia and their impact on preschool childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of the influence of multimedia on preschool child. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part describes multimedia, its meaning. It describes not only the benefits and negatives, but also the extent of use in nursery education, such as the use of interactive aids or mobile applications. In the introduction of the practical part is described the aim and method of the research. The research itself is carried out by means of a questionnaire survey of two target groups, parents of pre-school children and nursery school teachers, where the research took place. Evaluation of the questionnaires is illustrated by graphs with short comments. In conclusion, a summary of the work is presented.en
dc.subject.translatedmultimediaen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translatedparentsen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Multimedia a jejich vliv na predskolni dite..pdfPlný text práce3,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP - Hodnoceni vedouciho_Filipova.pdfPosudek vedoucího práce53,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta BP Filipova 1x.pdfPosudek oponenta práce67,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filipova protokol 527.pdfPrůběh obhajoby práce307,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27404

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.